Eiii,
blagodaria na Vesselin za toia link.
Navremto az syshto imah golemi myki da podkaram Sendmail-a s SMTP auth e ne stavashe i
ne stavashe.
Nakraia migrirah dosta uspeshno kym Postfix, preporychvam go na vsichki prosto e pesen
i konfiguriraneto i security vsichko e na nivo- da ne govorim che imam TLSv1 predi
oshte da se podade parolkata za SMTP auth, posle i cialaoto pismo zaminava kriptiranko.
Vyobshte mnogo blaginki deto v sednmaila pylen sux.

Todorin