On 06 03 2003 09:05, Peter An. Zyumbilev wrote:
> [...]

ami tova go ima ot predi 30 godini oste na old Vax-es sa go polzvali ... az ti
pratih obsti nasoki... ako kazhesh po-to4no kvo iskash nqkoj mozhe dadrasne
3-redov perl i tfa e ...

> Pone s perl(php) se opraviam :)
> Prosto nesto tolkova izpolzvano i da niama programa. ideiata mi edin perl
> da drasna i posle perl2exe  for linux:)

ima brq ... awk, grep sed i t.n. old unix utils (koito gi prepory4vai single
unix specification-a) ... ili kazaho s edna duma perl - theswiss army
knife... kvo ti lipsva nerazbrah

a btw perl2exe e platen perl compiler , spravq li se ... az se my4ih edno
vreme s perlcc, ama izduhva ... ili pone za sega e mnogo grubo kato
reshenie;-)

To problema e 4e perl script trudno ste go kompile-nesh kato samostoqtelna
programa , stoto trudno ste i predadesh ili tq nqma ka da naslidi nqkoj
nestica za koito se grizhi samiq perl interpreter kato mem allocation i t.n.
... za tva si trebe i perl intrepretera da virzhi slozhnite magiii zad
zavesata ;-)

tfa ne trqbvashe da pitam, znam az ;-)

--
printk("Greets, fr33zb1\n");