<><><><><><><><><><><><><><><><>
                        Regards: Romeo Ninov
<><><><><><><><><><><><><><><><>

>>> [EMAIL PROTECTED] 03/06/03 05:03 >>>
hi,

nqkoi da mi predlovi link za docs&tutorial za BGP.
Trqbwa mi nesto koeto move mnogo byrzo da me wawede w nestata i posle saotwetno docs
za po detailno zapoznawane chetene.. kato imam nqkakwa nachalna ideq..

Razgledah nabyrzo Zebra .. izgleva shell-a i napodobqwa Cisco... ima li prilika i w
CLI interfeisa i za BGP, imam predwid ako da da cheta ot cisco-site..

I treto primerna postanowka kak moga da si simuliram na localno niwo nqkawa
konfiguraciq taka che da moga da si expirimentiram...

thanx alot
raptor
PS. nesta za isis,mpls i opsf nqma da e losho...