Petar Markov wrote:

Zdraveyte

Imam FreeBSD pusnat kato Firewall mejdu LAN i i-net. Slojen mu e edin squid
koito da pomaga i uj da reducira trafika.

Problema e che ako ot niakoia stancia pochna da downloadvam neshto goliamo
tozi proces na downloadwne zaema ~100 % ot kanala mi za i-net.

Az imam 64k za BG i 64 K za international. Otdelno imam 128 k do ISP.

I ako tragva da teglia neshto to se tegli s ~8k/s obache v toia moment
ostanalite chakat (transfera im e ujasno malak).
Iavno ima neshto deto ne e nastroeno. Niakoi moje li da pomogne s neshto?
Nai golemia mi zor e da se otdeliat http, ftp ot postata.... Ta nali imam uj
kanal 128k do moia ISP po koito bi triabvalo mail-ovete napravo da si
hvarchat ot men do negovia mail server?!?!!? a te se tochiat da ne kazvam s
kakva maka.....

Blagodaria na vsichki koito shte se opitat da mi pomognat....

Решенията са IPFILTER/ALTQ или IPFIREWALL/DUMMYNET. И в двата случая ефекта като цяло е един и същ.
Съветвам те да се спреш на първия, ще разбереш защо ...
Другият начин е с delaytools, както съветва Ники Колев, аз лично не бих ползвал това, за да не се получи
подобен на твоя случай.

Такива въпроси пращай по-скоро в BUG-BG .... [EMAIL PROTECTED]

Успех
--
The Power to Serve!
: Kliment Ognianov                  :