dam, veche my pisah na writera na HTB, no oshte niama otgovor..a server-a triabva da e up.
Prochetoh po forumite nasam natam..no informaciata ne me udovletvoriava!

Nickola Kolev writes:

svetla wrote:

> Kolegi, > > imam sledniat problem..
> postoianno mi plue v log-a ei tova: > > ns kernel: HTB: quantum of class 10002 is big. Consider r2q change.<4>HTB: > quantum of class 10056 is small. Consider r2q change.<6>CSLIP: code > copyright 1989 Regents of the University of California

Колежке, (или колега, използващ чужда поща), ако обичате, едва ли ще ви е
много трудно да пишете НОВО писмо, когато пускате НОВА тема, а не да цъкате на
"Reply" и да се вмествате във вече съществуваща тема. Това пречи на повечето
от нас, особено на онези, които използват т.нар. "threaded index". А и несъобразяването с това си е чиста проба липса на нетикет.

А сега на въпроса. Отидете на http://www.docum.org/stef.coene/qos/faq/#11a,
където има достатъчно подробна информация по въпроса. Също има какво да се прочете на сайта на самия Мартин Девера, автор на гореспоменатата опашкираща
дисциплина - http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/. Това е що се отнася до
съобщенията в системния журнал.

За увисванията на машината може само да се предполага. Все пак идеята да се
провери паметта не е лоша.

Всичко най-хубаво,
Никола

Svetlana Pesheva