On Sun, 30 Mar 2003 19:49:56 +0300
Georgi Chorbadzhiyski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> eql

Тц, мисля, че не е това решението. Вече веднъж си го давал като пример, Георги,
но искам да попитам използвал ли си го наистина за обединяване на НЕ-СЕРИЙНИ
устройства? Защото и в документацията в ядрото, и в посочената от теб преди време
връзка - <http://home.indyramp.com/eql/eql.html> изрично пише, че става само
за серийни комуникации (PPP и SLIP).

Работа върши т.нар. bonding device, за повече информация -
<linux kernel dir>/Documentation/networking/bonding.txt. Там пише и кои комутатори,
ъх, пардон switches, го поддържат. Лично аз го ползвам с HP Procurve в обикновен trunk
режим и две 3Com карти - 3c905B и 3c905C-TX. Засега нямам оплаквания... :)))

Поздрави,
Никола