On 26 06 2003 15:25, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> говори ми мръсноооо :>

Според мен е излишно да ти се говори ... не стопляш ... и от хумор даже ...

> GNU/Освен GNU/това GNU/е GNU/добре GNU/да GNU/внимаваш GNU/с GNU/Linux,
> GNU/Zealots, GNU/които GNU/се GNU/опитват GNU/да GNU/те GNU/объркват.

Ти без GNU не моа компилираш нищо бре ... Толко и го осъзнаваш щото ...

> Иначе за нормалните хора http://slackware.com/book/

Муахаха, пак смешки ;-) Да не си от НАТФИЗ ? да вземеш си опраиш смешното
чувство за хумор лииии ... Комплекси ли да поизбиеш малко ? Знам ли ... Колко
ора треа ти обяснят да не заблуждаваш ората ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB <keyserver.bu.edu>

          • ... Alexander P. Panov
            • ... Georgi Chorbadzhiyski
            • ... Konstantin Angelov
            • ... Konstantin Angelov