On 15 07 2003 16:13, Doncho N. Gunchev wrote:
> [...]

--cut--

>       Hubawo shte e da se naprawi i za drugi distros... ne se seshtam kak, no
> moje  da se prowerqwa kakwa e distribuciqta i da se slagat razlichni
> .desktop failowe po powoda... moq .spec raboti korektno na redhat - slaga
> go w office->more office applications, a .desktop-a se syzdawa s echo w
> /usr/share/applications mislq... syshto taka ne e neobhodimo da se slaga
> paketa, prosto ako ima .spec fail stiga. Awtora moje da go sloji w
> .tar.gz-to i togawa rpmbuild -tb/ta file.tar.gz shte prawi wsichko samo ;)
>       btw: za rykowodstwo za RPM az lichno priznawam samo Maximum-RPM, drugite
> [...]

По-големите проекти (като Mozilla, OpenOffice, AbiWord) store-ват направо в
upstream source tree-то си директории с distro package scripts, не само за
GNU/Linux distros разбира се.

Понеже kbedic е т.к. наш си български проект, мисля, че авторите му ще приемат
с удоволствие с CVS source tree подобни директории с distro specific
scripts... Антон Зиновиев може да upload-не неговата debian/, пък на вас ако
ви се занимава да поддържате scripts в rpm/suse, rpm/mdk, rpm/rh и т.н. пък
защо нме и gentoo ebuild scripts и freebsd port skeleton scripts. Т.к. точиш
от CVS пък кеф ти build & install upstream way, кеф ти distro specific way ..
като MPlayer-a ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB <keyserver.bu.edu>