Daftcho Tabakov wrote:

Georgi Chorbadzhiyski wrote:
 > Първо извинявам се че не пиша по темата.

Имам официално предложение писане от mail.bg в lug-bg да бъде забранено.

Съжалявам но глупостите, които лепят на съобщенията
просто са неприемливи според мен. Смятам от утре да сложа
филтри на пощенските сървъри, които контролирам. Съобщения
изпратени от mail.bg ще бъдат отхвърляни. Филтрите ще бъдат
активни докато "програмистите" работещи в mail.bg не се
научат какво е Content-type: text/plain

Не може ли и да накараме хората да пращат поща от SMTP на интернет доставчика си вместо от web? Какав е проблемът - че народа чете 1/2 от пощата си докато е на работа, а другата половина вкъщи и за „по-лесно“ се работи с web интерфейса. Не мога да си представя да се следи лесно пощенски списък без threaded view. Хубаво ще кажат някои, ама сега и програми за поща да инсталираме... Ми то и с обикновената mail програма се праща без лични гинеколози, антрополози, и други по-малко известни специалности.А, че в средствата за масова информация не трябва да има реклама на медицински специалисти, е друг проблем...

na praktika izpolzvam yslygite na mail.ru s koito mail.bg ne mogat da se sravniavat po nikakav na4in
imat pop i smtp i web interfeis oba4e poneje pri prastaneto trydno osastestviavah vrazka s smtp servera im napravih taka...
za pop server izpolzvam tozi na mail.ru oba4e zadaden po tosi natin 194.67.57.51:110 - po barzo se tegli postata
i napravo se otkazah ot smtp servera a izpolzvam tozi na dostav4ika CableBG mail.cablebg.net koito pak sam go zadal kato: 217.9.224.5:25
e po barza posta ne moga da si napravia
mislia 4e predlojenoto reshenie e dobro

  • ... m87dev0
    • ... Georgi Chorbadzhiyski