Отговор Vesselin Kolev <[EMAIL PROTECTED]>:

> направиш балансиране
> >
> Наистина ти се струва. Лошото е, че не знаеш, че се прави. Предполагам
> си възпитаник на поредната Cisco академия.
Не съм възпитаник на никоя академия. А това, че не знам никак не е лошо. Просто се
опитвам да
помогна и казвам нещата, както ги виждам. Ако някой предложи по-добро решение ще е
чудесно.
А за това, че се прави балансиране с BGP, би ли казал къде освен в RIPE и по-конкретно
България?

>  Дори клиентът да няма своя AS не съществува проблем само за неговото
> адресно пространство да се пусне OSPF балансна схема, която след това
> бекласово да се промотира в BGP (безкласово) или в RIP с разлина
> дъбочина на анонси. За да не бъде сторено това от някой ISP са нужни три
> неща: мързел, келешлък и незнание, оправдавано с дерибейство, сиреч иде
> реч за човеколюбиви български формирования/фондации/перални/събирателни
> дружества нарекли себе си ISP.
Всичко това е много хубаво, интересно ми е какво щеше да правиш ако админваш мрежа на
ИСП и те
помолят да направиш такава схема на няколко пъти и то в разрез с дадени правила, на
които се
базира мрежата ти.
Що се отнася до балансиране на трафика през 2 кабелни модема, ми е много интересно
каква схема ще
предложиш. Струва ми се невъзможно, що се отнася до такава технология.
Аз силно се съмнявам, че някое ИСП ще се навие да си прави такива експерименти със
краен
потребител.

--
Regards,