On Tuesday 19 October 2004 13:16, George Danchev wrote:

> така като гледам конфига на ядрото, си забранил devfs за сметка на udev.
> това е добре ;-) Обаче при началното зареждане и монтиране на /dev
> направените преди това device nodes от теб остават "отдолу" и не ги виждаш
> щото там вече е монтирана нова tmpfs на udev. Демек ако заредиш лайв сиди и
> монтираш съответния дял би трябвало да ги видиш, че са си там.

Така де, не бях много точен ;-) исках да кажа ако направените device nodes от
теб са "лежали" върху on-disk filesystem, тогава може да ги видиш при маунт
от лайв медиа, ако някоя RAM-based fs е била монтирано on-the-top of /dev по
време на зареждането. Ако са били в fs живееща в RAM-a всеки път трябва да се
създават на ново.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB