Boris Jordanov / Борис Йорданов wrote:
> Добре бе пичове, велики сте. Ако и Весо да е чешит и понякога краен в
> изказванията си, колко от вас са се научили на нещо от него? Аз много,
> без да си кривя душата. Ами прекрасно стана, един от малкото постващи
> детайлни и изчерпателни отговори се отписа, щото вместо да сложите на
> кантара ползи/раздразнение и да видите, че въпреки характера му ползите
> определено си струват търпението, решихте да показвате остроумие. Халал
> да ви е. Незнам кой е смелата личност fubar0 или както там се пише,
> пълнеща с коментари блог-а на Весо. Ще го цитирам:

> [...]

Аз ако имам да казвам на някой нещо му го казвам. Кви са тия простотии,
някой си селяк пише от мое име за Весо и да ми слага думи, които никога
не съм казвал в устата. Весо е пич и макар да е често запалителен, в
повечето случаи е много полезен и това, че се отписа от списък може само
да ме натъжи, защото така спада нивото. Такива fubar0-овци са за
бой, ебане и сръбска музика.

Нещо става покрай тази пролет, в два други само че частни списъка се
развиват подобни идиотски спорове и хората се карат като малки деца.
Отворете си прозорците, подишайте въздух и преди да отговорите се разходете
и помислете. Помага, казвам ви го от опит :-) Поне десет пъти съм писал
писма, които след като прочета не изпращам и изтривам. Така хем съм си
спестил нервите да отговарям на задължително последвалият flame (щото
съм написъл доста "забавни" неща), хем съм спестил и нервите на хората,
които четат и си викат, "тоя па пак се изказа, дге...".

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/