Daniel Ivanov wrote:

Мислех си, че скапаните потребители се шегуват, но ICQ-to не желае да се върже по никакъв начин. Независимо дали го слагам със или бел firewall. Просто си плюе 0404 грешка и ме отебава качествено. Някои да хвърли един малък хинт?

2.6.13.4 + SNAT - това е най-общо казано

Аз не ползвам SNAT, ами направоо MASQUERADE. Ако искаш за определени портове само да важи има си -p ... (то в man пише да се ползва за Динамини адреси, но аз си го ползвам със статични и не виждам проблема въобще (е аз говоря за домашни условия)

Относно ICQ-то аз имам като правила:

като изключиме реда с -j MASQUERADE
+ естествено разрешение във FORWARD таблицата за  RELATED връзки
   и NEW връзки, но само от 'вътре на вънка; ;)
имам следното:

# ICQ
iptables -A FORWARD -m tcp -p tcp --dport 5190 -j ACCEPT

:) ограниченията , ако иматакива си ги правя в началото на таблиците ;)

Надявам се да съм ти помогнал поне с малко, успех.