Да. Тук си прав. Става дума само за 1 акаунт. По-лесно и по-бързо ще се получи
с тези два реда които си написал. Обаче в перспектива това може да се окаже не
дотам приемливо. Представи си че след седмица се наложи да направи още един-два
акаунта набързо, след това още няколко....

Ако не трябва да го прави "на мига", може би не е лоша идея да отдели половин
час, да поразгледа и да придобие ново знание.

Затова системата е толкова гъвкава и ние толкова я харесваме, защото ни дава
възможност да решим всеки един възникнал въпрос по няколко начина. Всеки сам
избира своя.

Поздрави1