Да, срещата беше много приятна. Поздравления и за организацията

Надявам се другия път да има стрийм, че имаше някакви хора, които мрънкаха
Гласовете от оживелите записи на лекциите са много добре (както винаги) :P

Поздрави,
Юлимото

На 14 февруари 2017 г., 14:59, Marian Marinov <m...@yuhu.biz> написа: