Общо взето linux + raid е ужасна комбинация. На windows + raid никога съм
нямал загубени данни и нужда да вадя бекъп,но на linux + raid имам 1 път загуба
преди много години. винаги съм имал бекъпи,но тук идеята е че когато имаш райд
не би трябвало да стигаш до възстановяване от бекъп изобщо ...
Другото е, че от 1984 се занимавам с компютри и винаги съм се стремял да не
ъпдейтвам фърмуер на нищо.Преди много много години ми се случвало няколко пъти,
да ми се налага, но напоследък никога не ми се е налагалои винаги съм гледал да
го избягвам. Стреми се и ти да не го правиш. Вероятността нещата да станат
по-зле е винаги на лице.Проблемът ти предполагам не е следствие от ъпгрейда.

Според мен имаш разлика между букви и цифри в името на хардуерното устройство
("/dev/нещо си") при зареждане и това което търси машината в fstab.Проблема
може да е и в кернел/модули и/или конфигурация. Виж кой кернел и как поддържа
този хардуер и си буилдни нов, ако трябва на друга машина.Не знам защо кернела
на инсталатора ти вижда файловата система (щом си го инсталирал), а после този
който трябва да буутне не го вижда.
По принцип би трябвало да са еднакви. Остава да са различни и/или проблем с
липсващи модули/конфигурация.И има ли инсталиран някакъв буут мениджър (виж и
неговия конфиг) ?
dpp

   On Monday, June 17, 2019, 1:13:15 PM GMT+3, Dimitar Grigorov