Petre,
 явно не усещащ проблема. "Безплатната" версия на MS Office няма как да
помогне, от сайта на съда се сваля документ, който не може да се качва там.

с Уважение,
Тодор Белев
0898303366

 формат на документите от държавната администрация

 >До: Linux Users Group - Bulgaria

 >Изпратено на: 11.10.2020 18:25

Другият вариант е безплатната уеб версия на MS Office

 https://www.microsoft.com/en/microsoft-365/free-office-online-for-the-web

Peter Zyumbilev

E  pe...@aboutsupport.com