On Mon, 29 Mar 1999, Tomaz Borstnar wrote:

> Tudi radijski prenosi verjetno ne sodijo cisto sem. Prav tako se skusajte
> vzdrzati citiranja CELOTNIH mailov, zato da dopisete eno vrstico.

Ja, to pa res. Se najbolj bedni so tisti cudaki, ki popolnoma brez potrebe
citirajo *celotni* mail PO tistem, ko so svoj prispevek ze zakljucili s
podpisom. In prav neverjetno je, koliko je taksnih. Je pa zanimivo, da se
pojavljajo predvsem z zadnjem casu, recimo nekje v zadnjih treh letih.

> predlagam pravilo: Dopisanega besedila mora biti enako ali vec kot
> citiranega. Otrocje igre v stilu "tole pisem, da bom dosegel kvoto" niso

Sam sem imel v svojem newsreaderju svoj cas nastavljeno, da mi ni pustil
poslati prispevkov, kjer je bilo vec citiranega kot na novo napisanega
besedila. Pa se tisto ni obneslo, ker se je vsake toliko casa (niti ne
tako redko) pojavila potreba po taksnem citiranju. Veliko tega je slo
sicer na racun neprimerno oblikovanega originalnega prispevka (npr.
neverjetno velike mnozice luserjev rade pisejo prispevke, kjer ima vsaka
druga vrstica le 5 znakov...), pa vendar.

> zazeljene. V redkih primerih se dovoli citirati vec npr. ko je odgovor
> precej novejsi od citiranega sporocila ali pa je nujno citirati vec, ker je
> odgovor kratek in konkreten.

In kdo ter kako bo o tem presojal? Kako zagotoviti, da tisti svojega
polozaja ne bi zlorabljal?

Ales

P.S.: Nisi edini, ki vse skritiziras. ;-)

--
Ales Casar                  | InterNet: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
Faculty of EE & CS          |           [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште