Tvoja težava je vsekakor v video kartici. Tudi sam sem imel podobne težave in sicer v dveh primerih. Obakrat sem zadevo rešil tako, da sem v mašino porinil neko staro ISA grafično (Trident). Inštalacija je tako potekala BP. Nato pa sem po inštalaciji zamenjal kartici in stvar je delovala. Seveda, če LINUX nima podpore za tvojo kartico ti tudi to ne bo pomagalo.
V kolikor ti uspe poinštalirati linux, lahko potem poskušaš še ročno nastaviti Xe.

LP

Želim namestiti Corel Linux os, vendar se mi zatakne pri instalaciji.
Instalacija pride do "starting graphical install" nato se izpiše "Corel Linux #" in se nekaj  sekund zatem računalnik resetira.

Ali mogoče veste v čem je težava, v softweru, hardweru ali meni ker linuxa še ne poznam?

Lepo se vam zahvaljujem za vaš odgovor.

Lep pozdrav !                        Frane

hrdwere:
pentium lll 450mhz
ram 64mb
vga: ati 128 32mb tv-out