Oj

na irc.oftc.net na kanalu #debian.si jst nisem bil guzva delo/papirologija/"vročine
kašlanja" ki se kar vleče tko da sem tut pozabil se oglasit danes...

u...@disroot.org wrote:
Wej!

Jaz sem tudi na debian based distribuciji (MX), pa me tematika zanima. Ob 20ih
nisem mogel, zdaj pa gledam log in ni historya za kasnejši datum od 12 januarja
(ne vem zakaj). A mi lahko kdo pasta kar ste zdebatirali, da si prečitam?

Hvalaaa!

Uroš