Hola a tots/totes
Jò ambé el mirare en ulls crítics, tothom que era a la reunió conèix el meu parer amb aquest assumpte. Per cert me possat en contacgte amb la ARMH i m'han dit que me donaran l'adreça del delegat de ARMH per a Balears, ja vos dire coses.
Salutacions cordials
Marçal

From: "Joana" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: El documental d' avui
Date: Wed, 28 Jan 2004 16:34:03 +0100

Amics: He rebut el missatge de Jaume Escales sobre el documental d’ avui
a Documetos TV. Supòs que tots els altres també.
Jo miraré el documental  amb una pespectiva crítica. Hi ha hagut altres
internautes interessats per la recuperació de la memoriahistòrica ( i a
Galicia el gallec) que han criticat els seus plantejaments. Una altra
associació, que no diu coses diferents. Ho envio en un missatge adjunt (
sense viurs, vos ho promet) . Els “crítics” venen d’ una associacio que
es diu foroporlamemoria i que a la seva mateixa adreça dieuen que son
del partit comunista. El que han fer el documental són els autors del
llibre “ Las fosas de Franco” (amb altres col.laboradors, és clar) i que
a mi ni me va entusiarmar ni decebre
Estic segura que en Jaume Escales no s’ ofendrà si jo ara dic que el que
ell recomana se pot observar d’ una manera crítica. Es més, n’ estic
segura.
Salut per la llista.
 Joana
<< IntencinosDocumental.doc >>