You said so, IDEALISTICALLY..
anyway, idealistically do we need
those kind of soccer in an Islamic nation..?

  I'm not very sure weather liga perdana
di Kelantan start pukul berapa. Usually those soccer matches
starts around 8.30 - 8.45 pm,hampir 1-2 jam selepas
waktu solat maghrib..
masalahnya musolla memang ada
cuma rajin atau tak rajin nak sembahyang je...
Penonton dari pasukan jauh mungkin boleh solat jamak qasar,
tapi individu jika tak kisah solat memang malas juga..

Di akhbar hari ni, ada berita pemain pasukan Selangor-
[tahun ni ada yg panggil Selindon ]- dapat imbuhan RM 20,000/SEORANG
dan pakej melancong ke Eropah kerana kemenangan besar mereka..and
semalam mereka sempat bayar zakat lagi utk team about RM 60,
000..Banyak betul duit mereka..!
Yg saya dengar gaji Bambang Pamungkas/Elie Aiboy sahaja dah RM 5 -
10,000 sebulan..
kalau reserve player kurang dari RM 3 000..itu sudah dikira cukup
banyak...

  Apa nak jadi dengan orang kita sekarang, buang2 duit je padahal
ramai lagi orang miskin di Malaysia ni.....

Jika nak daulah Islamiyah dengan cara kita berjuang sekarang
belum tentu tahun 2020 daulah akan terjadi..50 tahun lagi
pun tak tentu lagi..

I don't see that much progress..

 --- In mencintai-islam@yahoogroups.com, yumni yusra
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ok, this one of the problems that exist anywhere amongst Muslims.
So the the solution? idealistically, menegakkan daulah islamiyyah,
bukan?

http://www.bharian.com.my/m/BHarian/Wednesday/Sukan/20051005001318/Art
> [...]
> di republik ini juga berminat untuk ke Malaysia."
>
> Difahamkan, Boas dan abangnya sedang dipikat Perak, Ponaryo oleh
> Telekom Melaka, Ilham oleh MPPJ Selangor, Charis oleh Selangor
> manakala yang lainnya masih menjadi rebutan beberapa pasukan.
>
> Kebanjiran pemain Indonesia musim depan akan mengubah sekali lagi
> senario pemain import di negara ini selepas kebanyakan pasukan
> sebelum ini cenderung untuk mendapatkan khidmat pemain Australia
dan
> Afrika selain Amerika Latin.
>

> Ilmu merupakan harta abstrak titipan Allah Subhanahu wata'ala
kepada seluruh manusia yang akan bertambah bila diamalkan, salah satu
pengamalannya adalah dengan membagi-bagikan ilmu itu kepada yang
membutuhkan.
> Janganlah sombong dengan ilmu yang sedikit, karena jika Allah
Subhanahu wata'ala berkehendak ilmu itu akan sirna dalam sekejap,
beritahulah orang yang tidak tahu, tunjukilah orang yang minta
petunjuk, amalkanlah ilmu itu sebatas yang engkau mampu.

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
Service.

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/WXWolB/TM