Hej

Jag tycker att det som verkar diskuteras mest är Galna Ko-sjukan.  En tragisk Ironi är
att tyska jordbruksministern fick avgå efter att ha stått för hårt på böndernas linje
och garanterat både det ena och det andra. Winberg har ju markerat hårt och det finns
all anledning för oss att nyansera oss lite i frågan. Vi vet faktiskt inte hur läget
ser ut. En svensk kan bli sjuk efter att ha ätit utomlanns och så vidare.

Att Lennart avgår var väl mest att vänta. Han har ju verkligen misslyckats med att
marknadsföra Centern som någonting alls. Beroende på vem som efterträder så kanske
Centern är påväg att bli ett borgerligt miljöparti igen. Som sådant kan de nog vara
farliga.

Jag undrar vad de gör nu. Folkpartiet tog ju sin gruppledare när Leissner försvann.

Nästa kampanj heter väl då: Det här är Agne!

Sen är det nog godnatt.

Mvh
anders