1. Harap maaf buat masa ini aku tak dapat menghubungimu kerana h/pku rosak.bila saya tekan pada MENU yang tertera pada skrin

........MENU..........

Nasi goreng

Roti canai

Nasi lemak

Mee goreng

2. Aku rindu padamu.aku tak tak dapat melupakan mu Oh dada mu...Oh pehamu...ingin ku pegang ..ingin ku usap..membuat seleraku geram padamu .oh permata hatiku...kau kuingat selalu ketika senang atau susah.....mahupon ketika aku memerlukan mu

KFC.

"kan ku pertahankan bumi melayu hingga ke titisan darah yang terakhir.....tak kan melayu diinjakČ...hidup semangat melayu"

Oleh :*^|+|^*nahza *^^*kurin *^|+|^*
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke