Hep,

Den 30. skal vi have møde i kvarterhuset på Amager, så vi har måske ikke meget tid til at evaluere det.

Der er en række af denne type huse (medborgerhuse) spredt udover hele hovedstaden, jeg har før benyttet dem ifm. med musik øvelokaler. De fleste af dem har mødelokaler samt en sal.

Det som der kan mangle kan være en hurtig Internet forbindelse, men det er vel til at undersøge.

Jeg har kigget lidt på Kvarterhuset for at stille det op rent økonomisk - jeg forestiller mig et Y-sporet arrangement. Tallet i parentes er antallet der er plads til

                                Lørdag  Søndag
Sal (80)                        2000    2000    4000
413     (36)                    800             800             1600
Demolab (5)             250             250             500
Foyer (60)              1500    1500    3000

                                                        I alt 9100 DKK

Ref: http://asp.kvarterhuset.dk/priserlokaler.htm

Hvis prisstrukturerne er nogenlunde de samme i de andre medborgerhuse så er det bare at finde et der er egnet og ledigt.

jonasbn