Hej Alle,

Jeg er glad for at kunne informere om at vores hold er blevet større.

Kristoffer (Kryostoff) har påtaget sig catering koordineringsansvaret, han har et par ideer om jeg regner med at vi vender dem her, samt lægger noget budget etc. så han får noget at arbejde med.

Derudover har Eric Backmann og Martin Kjeldsen meldt sig under fanerne, begge har travlt med andre ting, men vil gerne hjælpe.

Vi er alle frivillige og alle har vi jobs etc. som skal passes, finder man ud af at man ikke har tid alligevel, så er det vigtigt at man bare giver besked, der vil ikke være nogen sure miner, vi vil bare helst ikke finde ud af på selve workshoppen at der er en eller anden som ikke kunne alligevel eller der er et eller andet vi har glemt/tabt.

Der bliver masser at lave på selve workshoppen og der skal vi bruge nogen folk til at hjælpe med forskellige praktiske dele. Jeg forsøger at lave en liste.

Vi mangler en til at koordinere det praktiske arbejde samt en der gider samle op på alt hvad vi skal huske, men det kan være at vedkommende pludslig dukker op.

Men indtil videre tegner det til at blive vores bedste workshop, eller det er ihvertfald målet.

jonasbn