Hep,

Lige lidt mere til debatten.

Vi har lagt et skema som ser ud som følger.

09:45-09:55  velkomst
09:55-10:00  kort pause, så folk kan finde på plads til første talk
10:00-10:30  talk slot 1
10:30-10:45  pause
10:45-11:15  talk slot 2
11:15-11:30  pause
11:30-12:00  talk slot 3
12:00-13:30  frokost pause
13:30-14:00  talk slot 4
14:00-14:15  pause
14:15-14:45  talk slot 5
14:45-15:00  pause
15:00-15:30  talk slot 6
15:30-15:45  pause
15:45-16:15  talk slot 7
16:15-       bofs osv

7 slots * 2 tracks * 2 dage = 28 talks

Hvis vi vælger at lægge lightning-talk session, hver dag i slot 7 så skal vi have 4 talks færre.

6 slots * 2 tracks * 2 dage = 24 talks

Samtidig forventer vi at enten lave et Y track eller lignende, alt efter sværhedsgrader, emner og antallet af talks, men det min tanke går på er den ting som en af de potentielle talere nævnte. Han er amerikaner og kan kommer her over billigere hvis han booker sin billet i god tid.

God tid er jo et fænomen vi normalt ikke bruger i Copenhagen Perl Mongers regi (jvf. YAPC ture, NPW organisering), men det som jeg tænker er at de andre år har vi ikke haft den luksus at have for mange talks, og vi har ikke historie for at afvise nogen talks som sådan.

Så mit forslag er at vi accepterer talks allerede nu hvis de ser interessante ud. Worst case får vi for mange talks, så benytter vi bare M5 og kører 3 tracks.

Lad mig høre hvad I synes,

jonasbn