Dne sreda 26. decembra 2007 je Taco Hoekwater napisal(a):

ad 1. & 2.:
Thanks, works like a charm :]

>    Solution: none. it is not possible to combine 'short' citation
>    and mainmatter/backmatter/appendices. (this problem is nasty, but
>    quite hard to fix).

Damn. What I need to do is:
* for each cititation to have a reference number in superscript and
Romannummerals next to the citation
* a footnote on the "same" page in the form like "T. Hoekwater, BIB (2006),
pp. 2-4"
* and in the appendix a list with longer forms like "Hoekwater, Taco:
BIBLIOGRAPHIES (2. edition), Oxford press, London 2006"

I don't know if I made this clear. But RTFM-ing and reading some examples on
the Wiki brought me just this far and now I'm dead again.

>    Workaround: only use visible ASCII in your file names (for now,
>    I intend to fix this).

done ...didn't imagine UTF-8 filenames to cause problems in ConTeXt though.
Anyway, it's not that annoying and thanks for explaining this to me.

> * You have to be a bit more careful about the \startpublication
>    arguments:
>    - watch out for extra space characters. The only ones that are
>      ignored are the ones just before a key.

so that's why people add % at the end of them? nice failsafe mechanism :]

> * The \author command inside bbl files takes three arguments:

Whoops.

> Finally, if you want to have 'short' keys in the publication list,
> it makes sense to add a set up like this:
>
>    \setuppublications[numbering=short,autohang=yes]
>    \setuppublicationlist[samplesize=ZOFVI]

I still don't understand this one, but I'm not even

> After all those changes, fixes, and workarounds, I ended up with the
> attached files.

Thanks. I tried to apply what I thought relevant to my document and it
somewhat worked, but then I suppose I broke it again. And I'm too lame to
figure out what and how to fix it. Sorry that I'm such a pain in the arse :/

I'm attaching the newly-fixed-and-broken-again files

>     <texmf>/tex/context/user

would ~/.texmf/ be a suitable place?

Again, thanks *A LOT* for your help. I had a hunch that the good dozen of
different types of citation that our faculty demands would make my life
miserable for a while. I just hope ConTeXt will make it all worth after the
macros and definitions are done.

Cheers,
Matija

--
gsm: +386 41 849 552
e-mail: [EMAIL PROTECTED]

aim: hookofsilver
icq: 110183360
jabber/g-talk: [EMAIL PROTECTED]
msn: [EMAIL PROTECTED]
yahoo: matija_suklje
% za pravila PF UL
\input pf_ul
\def\avtor{Matija Šuklje}
\def\mentor{as. mag. Luka Tičar}
\def\tip{seminarska naloga}
\def\naslov{Konkurenčna klavzula v delovni pogodbi}
\def\kljucnebesede{delovno pravo}

% moji lastni linki
\useURL[author-email][mailto:[EMAIL PROTECTED]@rutka.net]
\useURL[homepage][http://matija.suklje.name][][matija.suklje.name]

\starttext
\startstandardmakeup
\title{\naslov}
\stopstandardmakeup

\startfrontmatter
\setuppagenumbering[left={stran },conversion=Romannumerals,location=right]
\placecontent

\section[uvod]{Uvod}

\subsection[povzetek]{Povzetek}

\input knuth

{\en		% začasno spremeni jezik v angleščino
\subsection[summary]{Summary}

\input knuth
}

\stopfrontmatter

\startbodymatter
\setuppagenumbering[left={stran },right={ od \lastpagenumber},location=right]

\chapter{Kr en poglavje}

\section[1]{Prvo poglavje}

\input tufte

\subsection[1.1]{podpoglavje}

\input knuth

tuki citiram, veš? \cite[][bavcon_zkp]

\stopbodymatter

\startappendices

\placepublications

\stopappendices
\stoptext
% definicije dodatnega polja za skrajšane naslove
\newbibfield[kratko]

% definicije dodatnih polj potrebnih za pravne vire
\newbibfield[title_eng]
\newbibfield[spremembe]

%%%
%%% knjige
%%%

\startpublication[
        k=pavcnik_teorija,
        a=Pavcnik,
        t=knjiga,
        y=2001,
]
        \title{Teorija prava}
        \kratko{Teorija prava}
        \author{Marijan}[M.]{}{Pavčnik}
        \revision{2. izdaja}
        \pubyear{2001}
        \pubname{Cankarjeva založba}
        \city{Ljubljana}
\stoppublication

%%%
%%% zborniki
%%%

\startpublication[
        k=raz_purity,
        a=Raz,
        t=zbornik,
        y=1998,
]
        \title{The Purity of the Pure Theory of Law}
        \kratko{The Purity}
        \author{Joseph}[J.]{}{Raz}
        \journal{Norms and Normativity — Critcal Perspectives on Kelsenian
Themes}
        \editor{}[S. L.]{}{Paulson}
        \editor{}[B.]{}{Litschewski Paulson}
        \pubname{Clarendon Press}
        \city{Oxford}
        \pubyear{1998}
\stoppublication

%%%
%%% članki v revijah
%%%

\startpublication[
        k=bavcon_zkp,
        a=Bacon,
        t=clanek,
        y=2003
]
        \title{Na rob peti noveli zakona o kazenskem postopku}
        \kratko{Na rob}
        \author{Ljubo}[L.]{}{Bavcon}
        \journal{Pravna praksa}
        \volume{22}
        \issue{6/7}
        \pubyear{2003}
\stoppublication

%%%
%%% članki v revijah, ki izhajajo letno
%%%

\startpublication[
        k=galic_vloga,
        a=Galic,
        t=annuali,
        y=2002
]
        \title{Vloga sodnika pri spodbujevanju sodnih poravnav}
        \kratko{Vloga sodnika}
        \author{Aleš}[A.]{}{Galič}
        \journal{Zbornik znanstvenih razprav}
        \issue{63}
        \pubyear{2002}
\stoppublication

%%%
%%% pravni viri
%%%

%TODO — zlo grdi hack-i na mestih — nekak morš rešt to :/
\startpublication[
        k=SPZ,
        t=zakon,
        y=2002,
        s=SPZ,
        u=http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200287&stevilka=4360
]
        \title{Stvarnopravni zakonik}
        \kratko{SPZ}
        \title_eng{Law of Property Code}
        \organization{Državni zbor RS}
        \journal{Ur. l. RS}
        \volume{2002}
        \issue{87}
        \spremembe{18/2007 Skl.US: U-I-70/04-18}
        \pubyear{2002}\month{10}\day{17}% datum objave
        \yearfiled{2003}\monthfiled{1}\dayfiled{1} % datum začetka veljave
%%% TODO — boljšo definicijo

\biburl{http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=199612&dhid=32248}
\stoppublication
%d Tu so ConTeXt definicije oblike ipd., kot so predpisane za seminarske
%d in diplomske naloge na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani
%c Avtor: Matija Šuklje, [EMAIL PROTECTED], http://matija.suklje.name
%c Avtor dovoljuje (in spodbuja) uporabo vsebino tega „dela“ pod pogoji v licenci GPL.

%d This are the ConTeXt definitions of layout etc. as perscribed for writing a thesis
%d on the Law faculty, University of Ljubljana
%c Author: Matija Šuklje, [EMAIL PROTECTED], http://matija.suklje.name
%c The author permits (and encourages) the usage of this "work" under the terms of the GPL licence.

%%%
%%% splošne definicije dokumenta
%%%

% jezik, UTF-8 in velikost papirja
\mainlanguage[sl]
\enableregime[utf8]
\setuppapersize[a4][a4]

% hack, da ni odvečnih praznih strani zadaj. ker, če uporabljaš delitev na front- pa back-matter,
% sklepa, da gre za knjigo in zato avtomatično doda strani, da je sodo število
\setupsectionblock[frontpart][page=no]
\setupsectionblock[bodypart][page=no]
\setupsectionblock[appendix][page=no]
\setupsectionblock[backpart][page=no]

%%%
%%% za informacije v PDF, pobere podatke iz definicij glavnega dokumenta
%%%

% da dela UTF-8 tudi v PDF kazalu in informacijah o dokumentu
\input spec-tst

% pobere iz glavnega dokumenta definicije in jih zapiše v informacije v PDF
\setupinteraction
	[state=start,
	title={\naslov},
	subtitle={\tip},
	author={\avtor},
	keyword={\tip, \kljucnebesede}
	]

% ustvari kazalo v PDF
\placebookmarks[chapter,section,subsection]

%%%
%%% kazalo
%%%

\setupcombinedlist[content][alternative=c]
\setuplist[chapter][style=bold,alternative=b,width=1.5em]
\setuplist[section][margin=1.5em,width=2em]
\setuplist[subsection][margin=3.5em,width=3em]
\setuplist[subsubsection][margin=6.5em,width=4em]

%%%
%%% oblika poglavij ipd.
%%%

% zgenerira okoli naslova prvo stran na podlagi definicij iz glavnega dokumenta in datuma ob generiranju
\setuphead
	[title]
	[align=middle,
	textstyle=\sc,
	style=\bfd,
	before={\startalignment[middle] Univerza v Ljubljani \crlf Pravna fakulteta \vfill},
	after=
		{
		(\tip)		% definiraj v dokumentu — npr. \def\tip{diplomska naloga}
		\vfill
		Avtor: \avtor		% definiraj v dokumentu — npr. \def\autor{Matija Šuklje}
		\crlf
		Mentor: \mentor		% definiraj v dokumentu — npr. \def\mentor{preljubi profesor}
		\vfill
		Ljubljana, \currentdate{} \stopalignment \page
		}
	]

% poglavja
\setuphead
	[chapter]
	[header=empty,
	textstyle=\sc,
	style=\bfb,
	before={\page\noindentation\hairline\blank[line]},
	after={\nowhitespace\hairline\blank[4*line]}
	]

% oddelki
\setuphead
	[section]
	[page=yes,
	textstyle=\sc,
	style=\tfa,
	align=right,
	before={\blank[2*line]},
	after={\blank[line]}
	]

% pododdelki
\setuphead
	[subsection]
	[style=\it,
	align=right,
	before={\blank[2*line]},
	after={\blank[line]}
	]

%%%
%%% splošna oblika teksta
%%%

\setupindenting[1.5em]
\setupindenting[yes]
\setupwhitespace[medium]

%%%
%%% definicije za citiranje in bibliografijo
%%%

% da sploh dela citiranje in bibliografija in ga poišče v zunanji datoteki
\usemodule[bib]
\input moja_bibliografija.bbl

% splošne nastavitve za citiranje
%TODO — predeli ...je sam začasna oblika
\setuppublications
	[sorttype=cite,
	refcommand=key,
	numbering=yes,
	monthconversion=Romannumerals
	]

% splošne nastavitve za bibliografijo
%TODO — sploh ustvari!!

% zakonodaja
%TODO — predeli ...je sam začasna oblika
% \setuppublicationlayout[zakon]{
% 	\inserttitle{\bgroup}{\egroup. }{}
% 	\insertjournal{\bgroup\it}{\egroup, }{}
% 	\insertvolume{}{ }{}
% 	\insertpubyear{(}{) }{}
% 	\insertissue{}{, }{}
% 	\insertday{}{. }{}
% 	\insertmonth{}{. }{}
% 	\insertpages{Str. }{.}{}
% }
\setupcite[key][]

\setuppublicationlayout[clanek]{
	\insertauthors{}{ }{}%
	\insertkratko{, }{}{}%
	\insertjournal{, v: }{}{}%
	\insertvolume{, }{}{}%
	\insertpubyear{ (}{)}{}%
	\insertissue{, }{}{}%
}

%TODO — prenesi vse kar se le da iz glavnega dokumenta sem

%TODO — citiranje (to bo še komplicirano!)