Hi,

If I put \startframedtext[frame=off,background=screen,width=broad]....\stopframedtext in naturaltable, then I get that framed text passes table and that it aligns at top.

Can you say me please how to get a right behaviour?

An example:

\placefigure
 [here,none]
 [fig:taula-roques-i-minerals]
 {Característiques de roques i minerals}
 {\bTABLE[frame=off,align=middle]
\setupTABLE[1,2][1][leftframe=off,rightframe=off]
\setupTABLE[r][2][topframe=on,bottomframe=on]
\setupTABLE[c][1][rightframe=on]
\setupTABLE[c][2][leftframe=on]
\bTR[align=middle]
\bTD[align=middle]
{\sc {\blue{Minerals}}}
\eTD
\bTD[align=middle]
{\sc {\blue{Roques}}}
\eTD
\eTR
\bTR[align=middle]
\bTD[align=middle,nc=2]
{\sc Composició}:

Les roques i els minerals estan formats per {\em \bf matèria inorgànica}, que és diferent de la matèria que compon els éssers vius
\eTD
\eTR
\bTR[align=middle]
\bTD
{\sc Definició}:

Els minerals són materials terrestres que formen les roques. Un mineral es defineix com una substància:

\startitemize[1]
\item {\bf \em Sòlida}. L'estat físic que apareixen els materials ha de ser sòlid. Els gasos i l'aigua no són minerals.
\item {\bf \em Natural}. Els materials artificials no són minerals.
\item {\bf \em Inorgànica}. Els compostos que formen els minerals són aquells que formen la matèria que no està viva
\item \startframedtext[frame=off,background=screen,width=broad]
{\bf \em Estructura interna fixa i ordenada}. Les partícules que formen els minerals estan {\bf \em \red{ordenades}} i ocupen un {\bf \em \red{lloc fix}} a l'espai. Qualsevol mostra d'un mateix mineral sempre té la mateixa estructura.
\stopframedtext
\item {\bf \em Composició química determinada}. Tots els materials tenen una {\bf \em \red{fórmula química fixa}}. Un material sempre té la mateixa proporció de cada element que el forma.
\stopitemize

\eTD
\bTD
{\sc Definició}:

Una roca és un {\em \bf agregats} (unió) {\bf \em de minerals}. Poden estar formades per un sol mineral o per diversos minerals.

\startitemize[1]
\item
\stopitemize
\eTD