El Viernes, 18 de Junio de 2004 16:11, Jesús Corrius escribió:

> Ara o bé es posen tres enllaços a l'escriptori diferents, una per cada
> idioma (lleig) o bé es fa un petit programa o script que tregui un menú
> que permeti seleccionar un idioma i que cridi l'executable corresponent.
> Qualsevol programador et poc escriure un programa que faci això en vint
> minuts.

Moltíssimes gràcies.  Sabia que em podries estolviar unes horetes
d'investigació... :-)))
(aquest sversionrc m'haguès portat de cul)

Estic pensant en si podriem fer aquest script per canviar d'idioma amb macros
d'OOo.

Suposo que a la versió 2.0 serà gestionat per les opcions d'Eines -> Opcions
-> Llingüística, seria lo seu...

Bé... ja ho comprovo.

Gràcies,

--