Hola;
Jo voldria provar-ho cara a  la versió 3.0.x, encara

On 5/17/06, Joan Montané <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Primer de tot, salutacions i felicitacions tot l'equip de Softcatalà per
haver aconseguit treure la versió definitiva de l' OpenOffice.org 2.0.2,
en especial a Jesús Corrius.

Segon, voldria saber quin futur teniu previst pel projecte OOo en
català? Després d'unes merescudes vacances, és clar. Vull dir, continuar
treballant de cara a la 2.0.3, 2.0.4, etc?. O potser fer-ho de cara a la
versió 3.0.x?

Possible millores de cara a noves versions: L'algorisme d'ordenació
alfabètica (collation) està influenciat pel castellà, tracta els dígrafs
'ch' i 'll' com a lletres independents. Ho vaig comentar en aquesta
llista a finals de febrer :-(

Atentament, Joan Montané.