En/na mgdata ha escrit:
Mentre no es resolgui aquest problema del "cuc" que s'està enviant adjunt, em veig
obligat a bloquejar els correus de "Jesus".

És curiós. Manta vegada també he rebut virus que deien provenir d'un tal "jesus" (cap problema, tinc Linux) però aquests darrers no els he rebut, malgrat no tenir cap antivirus instal·lat (a l'antivirus del proveïdor ta,poc hi eren).

Sembla més aviat el que diu el propi Jesús Corrius, que algun ordinador amb Windows actua com a "zombie" i envia correus infectats a partir de la llista d'adreces local (especialment de l'Outlook).

Potser resultaria d'ajuda identificar el contingut de TOTA la capçalera, a veure l'itinerari suposat des del remitent.

En qualsevol cas, esperem que s'acabi aviat la "plaga"....

                Eduard Selma

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786