El 03/11/06, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Marc, per tal de facilitar la feina al Jesús, pots indicar exactament quines
cadenes proposes canviar i per quines?

Aquí no tinc les captures, ni l'OOo 2.0.4. Si aneu a les noves opcions
de PDF (Fitxer>Exporta a PDF, poses nom al fitxer a desar, deses i
t'apareix el menú), veureu diverses errades.

A les opcions d'instal·lació personalitzada hi ha molts textos tallats.

Tanmateix, no he fet cap revisió exhaustiva dels menús, i no ho faré
si no tinc garanties que el que trobi es canviarà per a la versió
final de la 2.0.4 ;-).

Salut,

--
Marc Belzunces