Deia en Gil Forcada,

> estic en la feina de començar a traduir les cadenes del
> gnumeric-functions, i com que n'hi haurà moltes de semblants
> amb el OOo Calc seria bona idea que tant com puguem es
> comparteixin els mateixos noms
>
> amb aquest propòsit en ment, si em poguéssiu indicar on hi ha
> les cadenes de les funcions del OOo Calc per poder anar
> comparant us ho agrairia molt

Aquí tens la llista de les funcions:

http://www.softcatala.org/wiki/Fórmules_OOo_2.0

Em sembla que totes totes no hi són. Si tens cap dubte, pregunta a la
llista, o a mi mateix (vaig partipar en la seva traducció). Les que no
siguin a la llista de funcions, podem discutir-les i així homogenitzar entre
el Gnumeric i futures versions de l'Ooo.

Salut,

--

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/