Gràcies Jesús, seguiré fent proves.

Crec que ja sé on és el problema. Però estic en una màquina windows sense
gaires utilitats
He de confirmar que la codificiació del fitxer és ISO8859-1, porto mitja
hora fent proves i sospito que és Windows-1251.

Això expliraria que en mode consola funcioni bé (ja que els fitxer de
guionatge i el de paraules a separar tindrien la mateixa codificació) i en
canvi en l'OOo no.

Ja us diré el què, de totes formes, segons el Lazi (l'autor de l'hunspell i
del separador sil·làbic), tampoc funciona bé al 100%, sembla que té
problemes amb la integració amb l'OOo, potser el nostre cas és un d'aquests
problemes.

Apa, demà més.

El 16/11/06, Jesús Corrius <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> En/na Jesús Corrius ha escrit:

> E! ja que tens un OOo 2.1, pots provar, quan tinguis temps, aquest arxiu
> de separació sil·làbica.
>
> La 2.0.4 que tinc jo, simplement ignora la regla que m'interessa
> l·7l/l=l,1,3 :-(
>
> En canvi, amb l'algoritme que teòricament té la versió 2.0.4, en mode
> consola, funciona correctament :-)
>

> Nota: M'interessa saber:
>
> Si treu el punt volat.
> Si es dóna el cas anterior, si, tal com em temo, això fa que el
> corrector ortogràfic marqui la paraula com a incorrecta.

No, no treu el punt volat. En l'OpenOffice.org 2.1 el comportament és
el que pots  veure a la captura de pantalla adjunta.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/

Respondre per correu electrònic a