Estic treballant amb un sistema per a traducció assistida de les
ajudes de l'openoffice. El sistema agafa els fitxers PO, protegeix el
XML, li aplica el glossari i l'envia a traduir a la web del traductor
del gencat (anglès-català). No el tinc acabat encara però fa molt bona
pinta.

Avui marxo de viatge a anglaterra i no estaré comunicat, el tindré
acabat la setmana que ve.

Salut,
Quim

El 04/12/06, Jesús Corrius <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola a tots,

A partir d'ara, un cop per setmana treuré les estadístiques de
traducció de l'ajuda de l'OpenOffice.org al català. D'aquesta manera
podrem veure com va avançant.

El document no és cap exemple de bona presentació, però ja em perdonareu :)

Salut,

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/