Hola Ismael, tots,

Jo no tinc ni idea d'organitzar events i, per colmo, soc anglo-analfabet
i xarnego, però m'agradarà col·laborar en tot el que sigui posible.

una qüestió... la organització de l'event seria per la comunitat
catalana en exclusivitat?  crec que es una ocasió molt bona per
colaborar amb la comunitat en llengua espanyola, i fins i tot amb els
gallegs i els vascos. Qué en penseu?

Al final la proposta l'escriuré jo. Al final només és una petita
presentació a on s'ha de dir que estem capacitats per organitzar-ho.
Això ho puc fer jo sol sense problemes. Després, si s'accepta la
candidatura, i es guanya la votació és quan ens haurem de posar a
organitzar tot això de veritat i començar a buscar-nos la vida. De
moment, jo he mogut els fils necessaris per poder presentar una
candidatura acceptable.

Estic en contacte amb els grups en llengua espanyola, els vascos i els
gallecs. De moment sembla que els vascos són els que hi estan més
interessats a col·laborar directament, però segurament tots hi
acabaran col·laborant d'alguna manera o altra. Tinc pendent parlar amb
l'Alexandro un dia d'aquests.

En tot cas, crec que és de justícia que es digui que el principal
organitzador de tot plegat és la secció Catalana de l'OpenOffice.org
:)

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/