En/na Joaquim Perez ha escrit:
Provant el OOo 2 des de l'Ubuntu, vaig veure que "Finish" s'havia traduït com a "Finès" Quan estava fent proves d'obtenir valors de la taula des de l'exterior amb el Base.
Podria ser que no fos la última versió del OOo i que ja estigui corregit.

He revista les traduccions i crec que ja està corregit. De fet en sona haver-ho corregit jo.

Pots enviar una captura de pantalla per veure en quin context surt i provar de reproduir-ho amb la versió actual?

Gràcies,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/