En/na mar cronch ha escrit:
           Vaja rapapolvo que ens fots, ( bé..... canya des de
Valencia )

jeje.. de bon rotllo i pa bé, clar.. jo estic obert a rebre'n també, :).

 I proposa data,
La meva proposta(a canviar si hi ha un altra millor) és el: 21 de
gener(dissabte) en un cantó de la plaça del diamant(barri de
gràcia-barcelona), a les 17:00h. Aquest serà el punt d´encontre des d´on
partirem cap al local de reunió on hi haurà berenar per tothom.
L'ordre del dia a debatre, depenendrà del moviment que hi haja al wiki i
per aci fins aleshores.
Si algú necessita acomodament per eixa nit, que avise amb un poc
d'antel.lació millor.

Bones festes i ja no escric res més..

Vaja bé!

Hola jo vindre pero vaig amb cadira de rodes, mireu que si pugi accedir amb cadira al lloc on quedem.
Salut

--
Josep Gallart