En/na mar cronch ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> tothom pot inscriure's a la llista lliurement des d'aquesta pàgina:
> http://softcatala.org/llistes/
>
> Salut!
>
> P.D: També he actualitzat els arxius amb l'OpenSubscriber.

Mar,

jo mateix hi estic subscrit, i he seguit amb atenció les converses al
respecte a la creació d'un grup català, encara que malauradament no vaig
poder anar a la reunió que es va fer un dissabte al matí. I, de fet,
també animaria a la gent que s'hi subscrigués.
Pel que fa a la gent subscrita en aquesta llista, ja n'hi ha prou per a
discutir certs temes.  De fet, ara mateix ho he revisat, i hi ha el maco
nombre de 69 persones.

Ja hem dit que la infraestructura és temporal si pot arribar-se a portar
endavant quelcom. Jo personalment simpatitzo amb la FSFE, però desconec
si tots els interessats en la iniciativa aquesta que ha sorgit al
voltant d'aquesta llista poden estar-ho igualment; o també quina és la
perspectiva i posició que es creu que s'hauria de prendre en el nostre
context regional.

Crec que el millor és anar plantejant aquestes qüestions distesament, si
s'escau amb una beguda al costat, per exemple aquest mateix dissabte.
Per això, aquells que pugueu, us animaria que vinguéssiu a la cita del
dissabte a la tarda, i com a mínim, això servirà per a compartir més
clarament algunes posicions i conèixer-nos millor; i per tant superar en
certa manera la síndrome de capelletes que tots podem patir en major o
menor mesura. Això és necessari per a plantejar quelcom de les
característiques que s'està mirant de fer, encara que calgui un temps més...

Si us plau, els que veieu que hi sereu, apunteu-vos-hi:

http://softcatala.org/wiki/Organitzaci%C3%B3_PL/Assistents-200107

Si no volguéssiu inscriure-vos al wiki, digueu-m'ho personalment i us hi
apunto.

- --
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://www.cau.cat