Hola,

a mi m'ha agradat precisament el to irònic de la carta, crec que queda molt
més clar. Ara bé, si la proposta de "publicitat" o notícies relacionades amb
el programari lliure va de debò, llavors potser s'hauria de fer un altre
escrit o un altre paràgraf de la mateixa carta en to més neutre.

Fins aviat,
Gemma.

El 04/02/07, mar cronch <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

M'agradat sobretot la primera part del misatge, crec que el faria un poc
més corporatiu, no tant personal/sarcastic. Crec que ja es hora de nomenar
3 representants i enviar cartes/manifestos en nom de orglliure.

ex:
> Benvolgut director general de la Corporació Catalana de Ràdio i
Televisió,

Ens hem adonat que oferiu un nou servei gratuit de publicitat a les
empreses de programari sobre noves actualitzacions, com ara la campanya
per a informar de les avantatges del nou sistema operatiu de l'empresa
estadounidenca Microsoft, anomenat 'Vista'.
Voldriem comunicar-vos amb aquest humil escrit l'existència de altres
sistemes operatius que ens agradaria que publicitareu en la mateixa mesura
per a garantir la lliure competència entre diferents empreses de la
anomenada 'societat de l'informació'.
Son bàsicament 2: Gnu/linux i Mac OS/X, dels quals la nostra organització
es compromet a subministrar-vos, amb les condicions de qualitat que ens
exigiu,
el material que necesiteu per als espais que ens cediu guarantint des de
ja que el resultant serà de domini públic.
Esperem no haver-nos equivocat i que aquest sigue el departament correcte
on contactar. Sino fos aixis, us agrairem que ens recomanareu el lloc on
reenviar aquest mistage.

Salutacions,

--/--/--- orglliure.

També:
Demanaria minuts/recursos concrets per a publicitat(havent estudiat
quant,..) incluiria el link de la recent votada i aprovada proposta no de
llei sobre recolzament de la promoció de programari lliure en
l'admpub(incluint el punt 7) com a recordatori. També incluira el link del
lobby de microsoft 'per la neutralitat tecnològica'... prrfff... inclús
podriem parlar en organitzacions de consumidors...
etc..

http://carlesm.com/2007/02/03/gracies-tvc-per-la-campanya-que-oferiu-a-les-empreses/

http://carlesm.com/2007/02/03/gracias-tve-por-la-campana-que-ofreceis-a-las-empresas/

http://www.mail-archive.com/orglliure%40www.softcatala.net/