[Perdoneu el cross-posting]

Hola,

només volia dir-vos que el projecte del repositori està tirant endavant. Des de
projectes.lafarga.cat se'ns està gestionant l'accés a una màquina virtual i des
de la Càtedra del Programari Lliure s'ha trobat una persona voluntària per a
administrar la màquina.

El David García (gràcies! ) em va explicar com funcionen els repositoris de
Debian i estic meditant d'utilitzar el mateix mètode. Es tracta d'utilitzar
firmes digitals per identificar l'autor del paquet, o si més no el que l'està
distribuint, per a llavors publicar els paquets les firmes dels quals siguin
acceptades. D'aquesta manera es pot filtrar els paquets que es publiquen segons
el desenvolupador.

Llavors, el que vulgui ser desenvolupador hauria de, utilitzant el "feature
request" de la farga, demanar que la seva firma sigui inclosa. De la mateixa
manera, si es detecta algun rpm "maliciós", ilegal o propietari (utilitzant el
"bug traquer"), es pot excloure aquesta firma.

Això ens obliga a tenir tres perfils:

administrador de la màquina
administrador dels permisos (incloure o excloure les firmes)
desenvolupador

El que no tinc molt clar encara és com fer la política d'admissió. És a dir,
tothom que ho demani l'acceptem, o ha de tenir padrins, o al principi d'una
manera i despreś de l'altre... Què en penseu?

salut,

jordi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com