saya sedang cuba untuk book tempat di Restoran Muzium, Muzium Kesenian
Islam.
http://www.iamm.org.my/i_fac/?page_id=31

--
Mohammad Sallehuddin Kodri, Kuala Lumpur, Malaysia.

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577

http://www.facebook.com/OSDC.my