lawan jgn tak lawan ...

betul cakap aziman tu, mesti ada sorang graphic - 20% markah untuk
presentation. dan dalam real world memang presentation sangat2 penting.

dan juga buat pengetahuan sekelian - masih belum ada team lain yg submit
application !!!

so buat masa sekarang, kalau masuk gerenti menang - sure win 1

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577

http://www.facebook.com/OSDC.my