Puan,

Terima kasih atas jemputan. Saya panjangkan kepada rakan-rakan yang lain.

---------- Forwarded message ----------
From: Noraini <myhu...@gmail.com>
Date: 2009/10/21
Subject: Majlis Penghargaan Kempen OSS
To: Harisfazillah Jamel <linuxmalay...@gmail.com>

Assalamualaikum,

En Haris,

Kami dari komuniti OSS UKM InsyaAllah akan mengadakan majlis penghargaan
AJK Kempen OSS pada 30 Oktober  (Jumaat) nanti. Untuk majlis tu,
sukacitanya kami menjemput semua komuniti yang pernah hadir membantu
kami menjayakan kempen oss termasuklah yg pernah memberi ceramah, atau
terlibat dalam pameran.

InsyaAllah majlis  penghargaan itu juga majlis penghargaan untuk semua
komuniti yg pernah membantu kami. Kami juga sediakan  cenderahati utk
semua yang terlibat.

Dengan itu saya nak mintak jasabaik en haris untuk cek/semak nama2 di
bawah. Kalau ada nama2 yg tertinggal, boleh tak En Haris tolong tambah
dan forward  semula pada saya.

Bagi yg memerlukan surat jemputan rasmi, boleh maklumkan pada saya nama,
organisasi,  alamat beserta no fax dan saya akan sediakan surat rasmi
tersebut.

Senarai ahli komuniti yg dijemput.

1. Harisfazillah Jamel
2. Mohd Hidzuan Zainul Hashim
3. Wan Hilmi
4. Lutfi Raffi (UTM)
5. Norliyana Kamarludin
6. Khairul Aizat Kamarudzzaman
7. Mohd Fazli Azran Bin Abd Malekan
8. Trunasuci Arafat
9. Nasrul Amri
10. Gopinath Chandran (helpdesk-installation mymeeting)
11. Mariatulshima (trainer OpenOffice utk UKM)
12. Mohd Shukri Jahari
13. Mohammad Sallehuddin Bin Kodri
14. Hisham Mohd Aderis
15. Mohd fadzil bin Md Arap