Salam

penjelasan yang jelas dan ini membolehkan kertas kerja mencadangkan semula
platform framework OSS boleh digunakan asalkan Mobile Apps yang dibangunkan
dapat dibina semula dengan mudah ke semua Platform Mobile OS.

Satu lagi cadangan yang bentuk framework adalah http://haxe.org/

Terima Kasih

Harisfazillah Jamel

--

---

MOSC2013 Update With Email @ MailChimp
http://eepurl.com/lBBbj

Malaysia Open Source Conference 2013 (MOSC2013)
http://portal.mosc.my/

LinuxMalaysia Network
http://www.facebook.com/Bukan.Sekadar.Internet.Sahaja

--
---

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2013 (MOSCMY)
MOSC2013 http://www.mosc.my/
---
Anda menerima mesej ini kerana anda melanggan kumpulan "OSDC.my Mailing List"
Google Kumpulan.
Untuk menyahlanggan kumpulan ini dan berhenti menerima e-mel dari kumpulan,
hantarkan e-mel ke osdcmy-list+unsubscr...@googlegroups.com.
Untuk mengirim kepada kumpulan ini, hantarkan e-mel kepada
osdcmy-list@googlegroups.com.
Lawati kumpulan ini di http://groups.google.com/group/osdcmy-list.
Untuk melihat perbincangan ini di web, lawati
https://groups.google.com/d/msgid/osdcmy-list/CAAOQdMXpVz%3DqdMzn4T6Ni5RRo_mbd3-ECPJaPrauZMK33KztgA%40mail.gmail.com.
Untuk mendapatkan pilihan lanjut, lawati
https://groups.google.com/groups/opt_out.

Kirim email ke