Ass,wr,wb.
Dunsanak Jasman Samsu atau barangkali Abaz, tarimo kasih alah malewakan
baliak info tentang Islamicfinder ko.
Kok di ambo, komputer nan di dangau maupun nan di kantua alah ambo install
program ko duo tahun nan lalu. Jadi satiok wakatu inyo azan sendiri, apo
azan imam Masjidil Haram, atau Masjid Nabawi dan Masjid Aqso.
Program ko sangaik baguno sakali sewaktu bulan puaso nantik.
Salamaik mancubo bagi nan alun ma install nyo.

Wassalam,
HM Dt.MB (48+)