Waalaikum salam,w,w.
Ambo setuju dengan apo nan ditawarkan dek dunsanak kito nan surang ko,
selain jalan terakhir nan ambo sabuikkan dipostingan ambo terdahulu yaitu
mangadokan Vooting, tapi indak salahnyo apo nan ditawarkan Muchlis Hasby
ko kito jalankan.
Jalan nan cukuik pragmatis dan logis ko, kalau kito kalah atau mengalah
dengan urang nan sejenis JIL atau ingkar sunnah tu, mako akan hancua lah
generasi mudo kito nan awam akan ugamo.
Jadi sakali lai ambo himbau Ima tetap mantap dipalanta kito ko.

Wassalam,
HM Dt.MB