Ass,wr,wb.

Na'am, ambo ngarati.

Dek karano ambo nan malewakan topik ko nan partamo sakali sahinggo
balanjuik ka garah Yahudi atau Nasara (kecek St.Sinaro), ambo mintak maaf
kapado saluruah sidang palanta RN ko, marilah kito bagarah tetapi masih
dalam norma-norma ugamo kito.

Bagarah itu indak doso doh dunsanak ! Nan badoso tu mampagarahkan Ugamo
kito seperti topik2 nan sudah2.

Wassalam,
HM Dt.MB (48+)
Alam takambang jadi guru.