Waalaikum salam, wr, wb.

Bacarito masalah singkek-manyingkek kan ko, kanai suku ambo dek inyo yaitu
suku "LIMO SINGKEK" tapi bukan itu nan akan ambo bahas.

Ambo tertarik dengan apo nan Ima sarankan, sebaiknyo satiok kito mamulai
postingan, kito mulo'i dengan salam dan diakhiri juo dengan salam. Hal iko
alah ambo terapkan di milis grup nan ambo pimpin yaitu SulitaNet (milis
grupnyo urang Sulik Ayie). Sangajo ambo tulih di Tata Tertib milis. Sebab
kato Hadist, maucapkan salam tu sunat, sadangkan nan manjaweknyo hukumnyo
wajib.

Manuruik ambo hal iko sudah sewajarnyo kito terapkan dikehidupan kito
didunia maya RN ko walau indak ado hadist nan mengaturnyo kito harus
mengucapkan salam, sebab dulu alun ado internet. Dek karano kito urang
Minangkabau nan alah mengaku "Adaik basandi syarak, syarak basandi
Kitabullah" mako caro2 Islam tu tentu harus kito terapkan.

Ambo indak manyabuik namo sia2 sajo nan jarang manulihkan salam caro Islam
ko atau nan sering/selalu manulihkannyo, tapi dengan adonyo momentum
postingan IMA ko marilah kito muloi hal nan baiak tu.

Kini tingga, baa caro manulihnyo, apokah dengan manyingkeknyo menjadi
Ass,Wr,Wb atau AWW sajo itu sudah cukuik dan tidak melanggar aturan bahasa
dan kaidah bahaso Arab, tantu Ima labiah tahu.

Memang ambo sering manulih Ass,Wr,Wb baiak di internet maupun di SMS
dengan alasan biar singkek dan indak memakan waktu untuak manulihnyo
berarti indak banyak pulsa telepon untuak manulih dan mambaconyo. Tapi
kalau dari kaidah bahasa itu salah, mako salanjuiknyo akan ambo rubah.

Memang di milis kami SulitaNet bulan nan lalu alah dibahas tentang
penyingkatan salam ko, memang sebaiknyo kito tulis lengkap, mininal
Assalamualaikum,wr,wb.

Tolong Ima pertegas lagi mano nan harus kami lakukan.

Ateh perhatian dan pencerahan nan akan Ima lakukan, ambo pribadi maucapkan
tarimo kasih.

Wassalamualaikum,wr,wb.
HM Dt.MB (48+)
Suku Limo Singkek Kubang Nagari Sulik Ayie

Sampaikanlah sesuatu kebenaran dari Allah itu walaupun pahit